





  |
Systemy ratunkowe Magnum do samolotów, szybowców i motolotni
Systemy ratunkowe Magnum zaprojektowane są dla samolotów o wadze od 250 do 2300 kg

Opis balistycznych systemów ratunkowych dla samolotów
 |
Oferujemy systemy ratunkowe niemieckiej firmy Junkers-Profly GmbH, które przeznaczone są dla ultralekkich konstrukcji lotniczych takich jak samoloty ULL, szybowce i motolotnie.
W ofercie posiadamy zestawy: Magnum 300, Magnum 450, Magnum 450 Speed, Magnum 450 Highspeed, Magnum 600, Magnum 1000 oraz Magnum 1500. Popularny model Magnum 450 posiada dwie odmiany: Speed i Highspeed są dostępne w wersji Soft Pack (opakowanie miękkie) projektowanej do użytku w zamkniętych kabinach samolotów.
Wszystkie zestawy wyzwalane są za pomocą naboju pirotechnicznego. Zaletą tych zestawów jest znakomita jakość oferowanego BRS-u, niska waga, prostota montażu oraz świetne parametry użytkowe.
Instrukcja obsługi systemów ratunkowych Magnum -
PDF 1.4 MB (wersja angielska) 
|
Systemy ratunkowe dla samolotów ultralekkich
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
| Magnum |
250 |
300 Soft Pack |
300 |
450 |
450 Speed |
450 Speed
Soft Pack |
501 |
| System |
| Waga maks. kg |
250 |
300 |
300 |
450 |
475 |
475 |
475 |
| Prędkość maks. km/h |
150 |
220 |
220 |
160 |
260 |
260 |
300 |
| Waga kg |
8 |
7 |
8,5 |
12,5 |
13 |
10,5 |
9,65 |
| Rozmiar w mm |
187x52x518 |
280x150x280 |
187x52x518 |
206x52x587 |
206x52x587 |
280x165x410 |
250x210x365 |
| Czas otwarcia s przy pr. maksymalnej |
3 |
3 |
3 |
2,8 |
3 |
3 |
3 |
| Maks. przeciążenie kN |
12 |
15 |
15 |
22,5 |
23,7 |
23,7 |
23,7 |
| Prędkość opadania z maks. obciążeniem m/s |
4,5 |
5,5 |
5,5 |
5,5 |
6,2 |
6,2 |
7 |
| Czasza |
| Powierzchnia m2 |
66 |
66 |
66 |
102 |
102 |
102 |
86 |
| Czas przepakowania (lat) |
5 |
6 |
6 |
5 |
6 |
6 |
6 |
| Ładunek balistyczny |
| Typ ładunku |
Magnum 450 |
Magnum 450 |
Magnum 450 |
Magnum 450 |
Magnum 450 |
Magnum 450 |
Magnum 450 |
Impuls całkowity
20°C (kNS) |
0,303 kNS |
|
|
|
|
|
0,303 kNS |
| Aktywacja |
mechaniczna |
| Czas pracy ładunku 20°C |
0,57 ± 0,03 |
0,6 |
0,6 |
0,6 |
0,6 |
0,6 |
0,6 |
| Inspekcja systemu (lat) |
5 |
6 |
5 |
6 |
6 |
6 |
6 |
Systemy ratunkowe dla samolotów Experimental
|
 |
 |
 |
 |
 |
|
| Magnum |
M 601 |
650 |
620 |
800 |
1200 |
1220 |
| System |
| Waga maks. kg |
759 |
600 |
620 |
800 |
1200 |
1200 |
| Prędkość maks. km/h |
320 |
250 |
300 |
250 |
250 |
250 |
| Waga kg |
13 |
17 |
17 |
19,5 |
33 |
33 |
| Rozmiar w mm |
430x200x250 |
270x195x610 |
245x205x430 |
2 ks M 501 |
3 ks M 501 |
2 ks M 601 |
| Czas otwarcia s przy pr. maksymalnej |
3 |
3 |
3 |
3 |
3,2 |
3 |
| Maks. przeciążenie kN |
30 |
31 |
31 |
35 |
60 |
60 |
| Prędkość opadania z maks. obciążeniem m/s |
7 |
5,5 |
6,3 |
6,7 |
7 |
6,5 |
| Czasza |
| Powierzchnia m2 |
130 |
150 |
150 |
172 |
258 |
260 |
| Czas przepakowania (lat) |
6 |
6 |
6 |
6 |
6 |
6 |
| Ładunek balistyczny |
| Typ ładunku |
Magnum 600 |
Magnum 600 |
Magnum 600 |
Magnum 600 |
Magnum 1000 |
Magnum 1000 |
Impuls całkowity
20°C (kNS) |
0,539 kNS |
0,464 |
0,464 |
0,464 |
0,539 |
0,539 |
| Aktywacja |
mechaniczna |
| Czas pracy ładunku 20°C |
0,86 |
0,86 ± 0,03 |
0,86 |
0,86 |
0,86 |
0,86 |
| Inspekcja systemu (lat) |
6 |
6 |
6 |
6 |
6 |
6 |
|
|
|
|
|
|
|
| Magnum |
1800 |
2000 |
2500 |
|
|
|
| System |
| Waga maks. kg |
1800 |
1900 |
2500 |
|
|
|
| Prędkość maks. km/h |
260 |
250 |
250 |
|
|
|
| Waga kg |
38 |
48 |
65 |
|
|
|
| Rozmiar w mm |
3 ks M 601 |
3 ks M 620 |
4 ks M 620 |
|
|
|
| Czas otwarcia przy pr. maksymalnej |
3,5 |
3,5 |
4,0 |
|
|
|
| Maks. przeciążenie kN |
90 |
9,5 |
12,5 |
|
|
|
| Prędkość opadania z maks. obciążeniem |
7 |
6,5 |
6,8 |
|
|
|
| Czasza |
| Powierzchnia m2 |
390 |
450 |
600 |
|
|
|
| Czas przepakowania (lat) |
6 |
6 |
6 |
|
|
|
| Ladunek balistyczny |
| Typ ładunku |
Magnum 1500 |
Magnum 1500 |
Magnum 1900 |
|
|
|
Impuls całkowity
20°C (kNS) |
0,702 |
0,702 |
0,702 |
|
|
|
| Aktywacja |
mechaniczna |
| Czas pracy ładunku 20°C |
0,88 ± 0,04 |
0,88 |
1,4 |
|
|
|
| Inspekcja systemu (lat) |
6 |
6 |
6 |
|
|
|
Systemy ratunkowe dla samolotów S - LSA
|
 |
 |
 |
 |
 |
|
| Magnum |
450 Speed |
450 SSP |
450 SP-L |
601 S-LSA |
601 S-LSA-L |
|
| System |
| Waga maks. kg |
500 |
500 |
500 |
607 |
607 |
|
| Prędkość maks. km/h |
160 |
160 |
160 |
290 |
290 |
|
| Waga kg |
13 |
10,5 |
10,9 |
13 |
13,4 |
|
| Rozmiar w mm |
206+52x587 |
280x165x410 |
520x310x200 |
430x200x250 |
520x310x200 |
|
| Czas otwarcia przy pr. maksymalnej |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
|
| Maks. przeciążenie kN |
23,7 |
23,7 |
23,7 |
30 |
30 |
|
| Prędkość opadania z maks. obciążeniem |
6,2 |
6,2 |
6,2 |
7 |
7 |
|
| Czasza |
| Powierzchnia m2 |
102 |
102 |
102 |
130 |
130 |
|
| Czas przepakowania (lat) |
6 |
6 |
6 |
6 |
6 |
|
| Ładunek balistyczny |
| Typ ładunku |
Magnum 450 |
Magnum 450 |
Magnum 450 |
Magnum 600 |
Magnum 600 |
|
Impuls całkowity
20°C (kNS) |
0,303 kNS |
0,303 kNS |
0,303 kNS |
0,539 kNS |
0,539 kNS |
|
| Aktywacja |
mechanická |
| Czas pracy ładunku 20°C |
0,6 |
0,6 |
0,6 |
0,86 |
0,86 |
|
| Inspekcja systemu (lat) |
6 |
6 |
6 |
6 |
6 |
|
Systemy ratunkowe dla lotni i paralotni
|
|
|
|
|
|
|
| Plus |
25 |
31 |
34 |
35 |
48 |
66 |
| System |
| Waga maksymalna kg |
90 |
100 |
140 |
100 |
150 |
300 |
| Prędkość opadania m/s przy obc. maksymalnym |
5,5 |
5,5 |
6 |
5,5 |
5,5 |
5,5 |
| Prędkość maks. km/h |
150 |
150 |
150 |
150 |
150 |
150 |
| Waga kg |
2,7 |
3,2 |
3,5 |
3,4 |
4 |
4,9 |
| Rozmiar mm |
200x280x80 |
210x290x80 |
220x300x90 |
210x290x80 |
240x320x100 |
260x340x110 |
| Czasza |
| Powierzchnia m2 |
25 |
31 |
34 |
35 |
48 |
66 |
| Przepakowanie (mies.) |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
|