LZ Czeskie samoloty i balony
 
SportStar RTC
Eurostar SL+
Samba XXL
Lambada
Balony reklamowe
samoloty używane ultralekkie
samoloty używane sportowe
Śmigła lotnicze Woodcomp Propellers Ltd. oraz autoryzowany serwis śmigieł McCauleywarbirds samoloty historyczne oferta

Systemy ratunkowe Magnum do samolotów, szybowców i motolotni

Systemy ratunkowe Magnum zaprojektowane są dla samolotów o wadze od 250 do 2300 kg

Magnum - Balistyczne systemy ratunkowe dla samolotów ultralekkich

Opis balistycznych systemów ratunkowych dla samolotów

Oferujemy systemy ratunkowe niemieckiej firmy Junkers-Profly GmbH, które przeznaczone są dla ultralekkich konstrukcji lotniczych takich jak samoloty ULL, szybowce i motolotnie.

W ofercie posiadamy zestawy: Magnum 300, Magnum 450, Magnum 450 Speed, Magnum 450 Highspeed, Magnum 600, Magnum 1000 oraz Magnum 1500. Popularny model Magnum 450 posiada dwie odmiany: Speed i Highspeed są dostępne w wersji Soft Pack (opakowanie miękkie) projektowanej do użytku w zamkniętych kabinach samolotów.

Wszystkie zestawy wyzwalane są za pomocą naboju pirotechnicznego. Zaletą tych zestawów jest znakomita jakość oferowanego BRS-u, niska waga, prostota montażu oraz świetne parametry użytkowe.
Instrukcja obsługi systemów ratunkowych Magnum - PDF 1.4 MB (wersja angielska) PDF

Systemy ratunkowe dla samolotów ultralekkich

Magnum 250 300 Soft Pack 300 450 450 Speed 450 Speed
Soft Pack
501
System
Waga maks. kg 250 300 300 450 475 475 475
Prędkość maks. km/h 150 220 220 160 260 260 300
Waga kg 8 7 8,5 12,5 13 10,5 9,65
Rozmiar w mm 187x52x518 280x150x280 187x52x518 206x52x587 206x52x587 280x165x410 250x210x365
Czas otwarcia s przy pr. maksymalnej 3 3 3 2,8 3 3 3
Maks. przeciążenie kN 12 15 15 22,5 23,7 23,7 23,7
Prędkość opadania z maks. obciążeniem m/s 4,5 5,5 5,5 5,5 6,2 6,2 7
Czasza
Powierzchnia m2 66 66 66 102 102 102 86
Czas przepakowania (lat) 5 6 6 5 6 6 6
Ładunek balistyczny
Typ ładunku Magnum 450 Magnum 450 Magnum 450 Magnum 450 Magnum 450 Magnum 450 Magnum 450
Impuls całkowity
20°C (kNS)
0,303 kNS           0,303 kNS
Aktywacja mechaniczna
Czas pracy ładunku 20°C 0,57 ± 0,03 0,6 0,6 0,6 0,6 0,6 0,6
Inspekcja systemu (lat) 5 6 5 6 6 6 6

Systemy ratunkowe dla samolotów Experimental

Magnum M 601 650 620 800 1200 1220
System
Waga maks. kg 759 600 620 800 1200 1200
Prędkość maks. km/h 320 250 300 250 250 250
Waga kg 13 17 17 19,5 33 33
Rozmiar w mm 430x200x250 270x195x610 245x205x430 2 ks M 501 3 ks M 501 2 ks M 601
Czas otwarcia s przy pr. maksymalnej 3 3 3 3 3,2 3
Maks. przeciążenie kN 30 31 31 35 60 60
Prędkość opadania z maks. obciążeniem m/s 7 5,5 6,3 6,7 7 6,5
Czasza
Powierzchnia m2 130 150 150 172 258 260
Czas przepakowania (lat) 6 6 6 6 6 6
Ładunek balistyczny
Typ ładunku Magnum 600 Magnum 600 Magnum 600 Magnum 600 Magnum 1000 Magnum 1000
Impuls całkowity
20°C (kNS)
0,539 kNS 0,464 0,464 0,464 0,539 0,539
Aktywacja mechaniczna
Czas pracy ładunku 20°C 0,86 0,86 ± 0,03 0,86 0,86 0,86 0,86
Inspekcja systemu (lat) 6 6 6 6 6 6
Magnum 1800 2000 2500
System
Waga maks. kg 1800 1900 2500
Prędkość maks. km/h 260 250 250
Waga kg 38 48 65
Rozmiar w mm 3 ks M 601 3 ks M 620 4 ks M 620
Czas otwarcia przy pr. maksymalnej 3,5 3,5 4,0
Maks. przeciążenie kN 90 9,5 12,5      
Prędkość opadania z maks. obciążeniem 7 6,5 6,8      
Czasza
Powierzchnia m2 390 450 600      
Czas przepakowania (lat) 6 6 6
Ladunek balistyczny
Typ ładunku Magnum 1500 Magnum 1500 Magnum 1900      
Impuls całkowity
20°C (kNS)
0,702 0,702 0,702      
Aktywacja mechaniczna
Czas pracy ładunku 20°C 0,88 ± 0,04 0,88 1,4      
Inspekcja systemu (lat) 6 6 6

Systemy ratunkowe dla samolotów S - LSA

Magnum 450 Speed 450 SSP 450 SP-L 601 S-LSA 601 S-LSA-L
System
Waga maks. kg 500 500 500 607 607
Prędkość maks. km/h 160 160 160 290 290
Waga kg 13 10,5 10,9 13 13,4
Rozmiar w mm 206+52x587 280x165x410 520x310x200 430x200x250 520x310x200
Czas otwarcia przy pr. maksymalnej 3 3 3 3 3  
Maks. przeciążenie kN 23,7 23,7 23,7 30 30  
Prędkość opadania z maks. obciążeniem 6,2 6,2 6,2 7 7  
Czasza
Powierzchnia m2 102 102 102 130 130  
Czas przepakowania (lat) 6 6 6 6 6  
Ładunek balistyczny
Typ ładunku Magnum 450 Magnum 450 Magnum 450 Magnum 600 Magnum 600
Impuls całkowity
20°C (kNS)
0,303 kNS 0,303 kNS 0,303 kNS 0,539 kNS 0,539 kNS
Aktywacja mechanická
Czas pracy ładunku 20°C 0,6 0,6 0,6 0,86 0,86
Inspekcja systemu (lat) 6 6 6 6 6

Systemy ratunkowe dla lotni i paralotni

Plus 25 31 34 35 48 66
System
Waga maksymalna kg 90 100 140 100 150 300
Prędkość opadania m/s przy obc. maksymalnym 5,5 5,5 6 5,5 5,5 5,5
Prędkość maks. km/h 150 150 150 150 150 150
Waga kg 2,7 3,2 3,5 3,4 4 4,9
Rozmiar mm 200x280x80 210x290x80 220x300x90 210x290x80 240x320x100 260x340x110
Czasza
Powierzchnia m2 25 31 34 35 48 66
Przepakowanie (mies.) 3 3 3 3 3 3

 

dźwigi magazynowe transportowe budowlane
Distar - przemysłowe technologie cięcia diamentowego
 
footer image left Przedsiębiorstwo "L-Z" mgr inż. Ladislav Zápařka • Kontakt: Tel. (+48 81) 75 15 708 • Fax: (+48 81) 75 15 702 • GSM: +48 604 946 395 • email: lz@lz.pl image footer right
L-Z, Świdnik - balony Kubicek na ogrzane powietrze, balony reklamowe, dmuchańce, balony stacjonarne. Bramy pneumatyczne, namioty reklamowe i ekrany reklamowe.
Lotnictwo Ultralekkie - mikroloty, samoloty ultralekkie, ULM, ULL, Samba, Lambada, Eurostar, SportStar.